خرید ملک در قبرس شمالی ، خرید خانه در قبرس شمالی ، اقامت قبرس شمالی
Add Your Tooltip Text Here

با سایپرس زون قبرس شمالی را بهتر بشناسید

با سایپرس زون جزیره قبرس را بشناسید

جزیره قبرس، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جزایر دریای مدیترانه است. این جزیره در شمال شرقی دریای مدیترانه واقع شده و به دو بخش تقسیم می‌شود: قبرس جنوبی که تحت کنترل جمهوری قبرس قرار دارد و عضو اتحادیه اروپاست و قبرس شمالی که توسط ترکیه در سال 1974 تصرف شده است و فقط ترکیه آنرا به رسمیت میشناسد. هر دو کشور دارای مناظر زیبا و رویایی هستند. اما قبرس شمالی به دلیل نزدیکی کوه های جنگلی و سرسبز به سواحل رویایی آن و همچنین تنوع مناطق طبیعی، زیبا تر از طبیعت قبرس جنوبی است.  

قبرس شمالی دارای طبیعتی بسیار متنوع و زیباست. از سواحل سفید و دریای لاجوردی مدیترانه با آبی درخشان زلال گرفته تا کوهستان‌های جنگلی، سرسبز و مرتفع که همنشینی کوه و دریا منظره بی نظیری به این جزیره رویایی داده است.

قبرس شمالی دارای آب و هوای مدیترانه‌ ای بسیار مطبوعی است که تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های ملايم و خنک دارد بطوری که اصلا سرد نیست و در زمستان نیز میتوان از این جزیره رویایی لذت برد. این آب و هوا و خصوصیات منحصر بفرد طبیعی، قبرس شمالی را به مقصدی محبوب برای گردشگران از سراسر جهان با هر نوع سلیقه و فرهنگ تبدیل کرده است.

قبرس شمالی دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی و متنوع نیز هست. قبرس شمالی در طول تاریخ خود، تحت تأثیر فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلفی قرار گرفته است، از جمله یونانیان، رومی‌ها، بیزانسی‌ها، صلیبیان و عثمانی‌ها. این تأثیرات در معماری، هنر، آشپزی و رسوم قبرس به طور واضح قابل مشاهده است. معابد باستانی، قلعه‌ها، کلیساها و موزه‌ها در سراسر جزیره پراکنده شده‌اند و به بازدیدکنندگان شانس آشنایی با تاریخ و فرهنگ این کشور را میدهد.

تمام فصل های قبرس شمالی آب و هوای دلنشین و ویژگی های جذاب خود را دارند.

تابستان در قبرس شمالی گرم و خشک است. دمای متوسط در این فصل بین 25-30 درجه سانتیگراد است. در برخی مناطق، مانند برخی دشت ها، دما ممکن است به 40 درجه سانتیگراد هم برسد. این فصل، فصلی ایده‌آل برای استفاده و لذت بردن از سواحل زیبا و تفریحات آبی مانند شنا، ورزش های آبی و ساحلی و تماشای غروب آفتاب است.

پاییز در قبرس شمالی معتدل است و حرارت کمی کاهش می‌یابد. دمای متوسط در این فصل بین 20-25 درجه سانتیگراد میشود. پاییز این کشور بسیار زیباست. میتوان در دل جنگل ها و کوه های قبرس پیاده روی کرد و از مناظر پاییزی و هوای خنک و پاک جزیره با چشم انداز همنشینی دریا و کوه های جنگلی لذت برد.

زمستان در قبرس شمالی معتدل و بارانی است. دمای متوسط در این فصل بین 5 تا 20 درجه سانتیگراد خواهد بود. برخی مناطق کوهستانی دما پایین تر هم میرود و گاهی برف‌ نیز میبارد. زمستان در قبرس شمالی در مقایسه با مناطق توریستی اطراف این جزیره زیبا مانند ترکیه و یونان و … سرد محسوب نمیشود و میتواند گزینه مناسبی برای سفر های تفریحی باشد.

فصل بهار در قبرس شمالی بسیار خوش آب و هوا و معتدل است. دما به تدریج افزایش می‌یابد، طبیعت با رشد گیاهان و گل‌های زیبا جان دوباره میگیرد و زنده میشود. دشت ها شروع به سبز شدن میکنند و درختان شکوفه میزنند. دمای متوسط در این فصل بین 15-23 درجه سانتیگراد است. بهار نیز مملو از زیبایی و نشاط است و میتوان از آن به نهایت لذت برد.

با ما مراحل زیر را با برنامه ریزی زمان بندی شده طی خواهید کرد

مراحل شروع و انجام مهاجرت با سایپرس زون :

24000

products

12

years

مشاوره مهاجرت قبرس زون
مشاوره مهاجرت

بررسی شرایط و دلایل مهاجرت شما و اخذ بهترین تصمیم در نوع ویزا و برنامه ریزی زمانبندی شده مهاجرت

تأمین مالی و مدارک قبرس زون
تأمین مالی و مدارک

طبق برنامه بودجه لازم برای هزینه های مهاجرت و هزینه های اقامت باید تأمین شده و مدارک لازم تهیه شوند

سفر به قبرس شمالی با قبرس زون
سفر به قبرس شمالی

پس ازتأمین مالی و تهیه مدارک با پرواز به قبرس شمالی سفر خواهید کرد و در اقامتگاه موقت خواهید بود

خرید ملک و اقامت با قبرس زون
خرید ملک و اقامت

پس از ورود بلافاصله پروسه خرید ملک آغاز و پس از خرید ملک پروسه اخذ اقامت کلید خواهد خورد

ایجاد کسب و کار با قبرس زون
ایجاد کسب و کار

در ایجاد کسب و کار و یا استخدام در شغل مورد نظر خود به شما کمک خواهیم کرد تا زندگی شما تأمین شود

مهاجرت خانوادگی به قبرس شمالی
دلایل و انواع مهاجرت از ایران

چرا و به کجا مهاجرت کنم؟

همه ما زادگاه و وطن خود را عاشقانه دوست داریم و به آن صمیمانه خو گرفته ایم. در آنجا به دنیا آماده ایم ، کودکی کردیم، درس خواندیم ، بزرگ شدیم ، ازدواج کردیم و شاید صاحب فرزند شدیم. خاطرات و یادگار های خوب و بد بسیاری را در آن رقم زده ایم که همه سرمایه و حاصل زندگی ماست.

اما میل به کمال و پیشرفت همه ما را وا میدارد که ساکن نمانیم و حرکت کنیم. این نیروی خارق العاده چنان قوی است که مرزی برای خود قائل نیست و همواره ما را به تکاپو و حرکت سوق میدهد.

البته مهاجرت علت های دیگری هم دارد که بر عکس آنچه گفته شد میتواند عدم تحمل شرایط فعلی زندگی و ناکافی بودن امکانات ابتدایی باشد که انسان را مجبور میکند که وضعیت را تغییر دهد.

پروژه آپارتمان های هتل 7 ستاره در استان اسکله قبرس شمالی

پیشنهاد ویژه تا پایان 2022

ارائه آپارتمان های فوق لوکس در دل هتل 7 ستاره در منطقه اسکله قبرس شمالی برخوداری از تمام امکانات هتل 7 ستاره

  • تحویل March 2023 (اسفند 1401)
  • تضمین اجاره کردن توسط هتل
  • ورودی اختصاصی و جدا از ورودی هتل و …
قبل از هر اقدامی حتما با مشاوران ما تماس بگیرید
و از مشاوره رایگان گروه سایپرس زون بهره مند شوید
مشاوره رایگان سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی

مشاوره فراگیر

سالها زندگی و کار در قبرس شمالی و انتقال تجربیات ما به شما میتواند مکمل شجاعت شما برای مهاجرت باشد

مشاوره رایگان سرمایه گذاری در قبرس شمالی